Продавець Интернет магазин Chexol розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1467 відгуків
Мы рекомендуем оформлять заказ через кнопку Купить

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Кошик

Гарантія та повернення

 

 

Гарантія та Повернення товару

Інтернет-магазин Chexol.com.ua реалізує тільки якісний, перевірений і сертифікований товар відомих виробників.

Повернення або обмін товару здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту оплати і доставки товару. Нижче наведено умови, при яких товар повертається, а так само представлений порядок повернення товару. Для того, щоб ми безкоштовно обміняли пошкоджений товар, необхідно що б ви:

  • У відділенні компанії перевізника, у присутності співробітника компанії перевізника, при отриманні замовлення відкрили і перевірили товар на цілісність.
  • Якщо товар пошкоджений, необхідно разом з начальником відділення скласти акт про пошкодження, в якому будуть описані існуючі пошкодження (форма 51). Цей акт складається в трьох примірниках і повинен бути підписаний Вами і начальником відділення транспортної компанії. Один примірник акта залишається у Вас.
  • Після чого пошкоджена посилка відправляється до нас.Ми висилаємо ваш товар повторно протягом 3-5 днів.

Важливо!!! Повернення замовлення, безкоштовний обмін товару, моральне незадоволення покупкою не приймаються ні нами, ні транспортною компанією, якщо ви не відкрили посилку при отриманні - Перевірка на явний шлюб

Згідно ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів» :
«Права споживача при придбанні товару належної якості:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаннями зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.»

 

Обмін і повернення може бути зроблений за умови, що товар належної якості, що не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, не порушена упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики і товарний чек.
* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів не враховуючи дня покупки, за умови дотримання вищезазначених вимог.

Обміну/поверненню не підлягають товари належної якості з наступного переліку:
- товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
- товари, що не підлягають обміну/повернення у відповідності з "Законом про захист прав споживачів" визначені постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner